Colourful living in Sweden

Tuesday 9 December 2014









 Fantastik Frank, photography by Martin Wichardt, styling by Maria Kangarde

Although I usually stay away from coloured walls and tend to mostly decorate with white in my own home, I can't stop but falling for bold colours when I see it being used so well like in the home of interior designer, Isabelle McAllister. Everything about this space says young, fun and special.
I am sure you are still thinking about that bed with the unicorn (what an awesome project for a little girl's bedroom) but my favourite thing in this house is the desk in the bedroom. I think I might have to switch my boring all white desk for something more inspiring like the one above. 
**
Apesar da minha tendência ser manter-me bem longe de cores fortes na minha casa e de decorar maioritariamente com branco, não consigo deixar de me apaixonar por essas mesmas cores quando vejo uma casa como a da decoradores de interiores, Isabelle McAllister. Tudo neste espaço parece ser jovem, divertido e especial. Tenho a certeza de que ainda estão a pensar na cama com o unicórnio (vamos lá, que menina não gostaria de ter uma cama destas?), mas o meu pormenor favorito nesta casa é a secretária, no quarto principal. Acho que vou ter de trocar a minha mesa branca por algo mais interessante como esta aqui. 

1 comment

  1. Quase lá! Basta embrulhar o unicornio nos cortinados cor-de-rosa e guardar no sótão, o candeeiro talvez lhe dê uma oportunidade. O que salva o quarto? O barco de piratas e a mala debaixo da cama! ;)

    ReplyDelete

< > Home
A LOVE FOR GREY © - DESIGNED BY HERPARK